مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-08پزشكي

بلوک زایمانی اسدآباد بالاتر از استاندارد کشوری است


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد گفت: بلوک زایمانی اسدآباد در بیمارستان قائم(عج) شهرستان بالاتر از استاندارد کشوری بوده و بلوک های LDR(اتاق اختصاصی مادر همراه با مراقبت بارداری) آن در عالی ترین موقعیت هستند.

- ایسنا/همدان معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد گفت: بلوک زایمانی اسدآباد در بیمارستان قائم(عج) شهرستان بالاتر از استاندارد کشوری بوده و بلوک های LDR(اتاق اختصاصی مادر همراه با مراقبت بارداری) آن در عالی ترین موقعیت هستند.

دکتر عاطفه سمایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وجود اتاق اسکان برای بیمار و همراه در کنار بلوک زایمانی بیمارستان شهرستان افزود: این در حالیست که دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 98 و 99 نسبت به راه اندازی اتاق اسکان در کنار بلوک زایمانی اقدام کرده است.

وی همچنین تعداد پرسنل و ماما در مجموعه بلوک زایمانی بیمارستان اسدآباد را بالاتر از استاندارد دانست و اظهار کرد: در حال حاضر در مجموع 46 ماما در معاونت بهداشت و معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی این شهرستان دارای فعالیت بوده که به ازای هر زن زائو دو تا سه ماما در بلوک زایمانی بیمارستان شهرستان به بیمار خدمات ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوک زایمانی اسدآباد بالاتر از استاندارد کشوری است

بلوک زایمانی اسدآباد بالاتر از استاندارد کشوری است