مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-08اقتصادي

کشف تجهیزات رایانه ای قاچاق در سمنان


فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان سمنان از کشف انواع لوازم رایانه ای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 176 میلیون ریال در این استان خبر داد.

- محمدعلی حمزه گردشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مبارزه و مقابله با کالای قاچاق و هرگونه فعالیت خارج از شبکه قانون ازجمله اولویت پلیس در سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است که این موضوع با قوت بالایی در این استان اجرا می شود.

 وی افزود: تیم های مشترک یگان تکاوری با پلیس امنیت اقتصادی استان نیز در همین راستا اقدام به کنترل محور مواصلاتی مقابل پلیس راه دومنظوره شهرستان سمنان کردند.

فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: پلیس در بامداد گذشته حین پایش خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک می شوند.

 وی با اشاره به توقف کامل خودرو و عدم ارائه سند و مدرک قانونی توسط راننده گفت: پلیس در بررسی از این خودرو انواع تجهیزات رایانه ای قاچاق شامل 6 عدد کارت گرافیک، سه عدد پی اس، 29 عدد دسته بازی، 2 دستگاه ایکس باکس 5 عدد پاور و 6 حلقه سی دی بازی کشف کرد.

 فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان سمنان از توقیف تجهیزات کشف شده برابر قانون خبر داد و گفت: برای رونق اقتصاد و معیشت جامعه تمام تلاش خود را خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف تجهیزات رایانه ای قاچاق در سمنان

کشف تجهیزات رایانه ای قاچاق در سمنان