مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-08ورزشي

خیز تنیس روی میز قم برای کسب سهمیه آسیا


محمدپویا وفایی پینگ پنگ با استعداد استان قم در مسابقات انتخابی تنیس روی میز بزرگسالان ایران برای کسب سهمیه اعزام به پیکارهای آسیایی قطر با حریفان به رقابت می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، با توجه به سرمایه گذاری حساب شده و با برنامه ای که هیات تنیس روی میز استان قم در سال های اخیر در رده های سنی پایه این رشته انجام داده، نخبه ها و استعدادهای زیادی شناسایی شده و در ترکیب تیم های رده های سنی مختلف قم در پینگ پنگ کشور به میدان رفته اند.

کسب مقام قهرمانی رقابت های لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه های کشور در سال 1398 و همچنین حضور مداوم و موفق ورزشکاران این رشته در مسابقات کشوری دختران و پسران، گویای گام های مثبت متولیان این رشته است و اکنون یکی از ثمره های طرح سرمایه گذاری در رده های پایه این رشته در جمع برترین های رده بزرگسالان تیم ملی قرار دارد.

محمدپویا وفایی یکی از نخبه های تنیس روی میز قم است که به مسابقات انتخابی و اردوی تیم ملی بزرگسالان مردان ایران دعوت شده، اردویی که در آن 32 نفر از برترین های پینگ پنگ کشور حضور دارند و روزهای 29 خرداد تا دوم تیر ماه به میزبانی استان خوزستان در شهر ماهشهر برگزار می شود.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز و همچنین مطابق با آیین نامه اجرایی انتخابی تیم های ملی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز تنیس روی میز قم برای کسب سهمیه آسیا

خیز تنیس روی میز قم برای کسب سهمیه آسیا