مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-08سياسي

کار مدیران در آرادان سکونت در گرمسار/ استاندار رسیدگی کند


امام جمعه آرادان ضمن گلایه از عدم حضور برخی مدیران در شهرستان و سکونت آن ها در گرمسار، گفت: از استاندار و معاون سیاسی درخواست می شود به این موضوع رسیدگی کنند.

- ، جلیل شریفی نیا صبح شنبه در جمع مردم آرادان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد ولی عصر (عج) این شهر ضمن بیان اینکه متأسفانه جز دو الی سه مسئول اداری طی شب های قدر ماه رمضان جاری، دیگر مدیران بین مردم حضور نداشتند و این گلایه جدی مردم است، ابراز داشت: چرا باید مسئول یک اداره حقوق خود را از آرادان دریافت کند اما در گرمسار سکونت داشته باشد.

وی ضمن بیان اینکه این مدیران از این دولت و حکومت اسلامی در این شهر ارتزاق می کنند اما در جمع مردم حضور ندارند، افزود: از استاندار و معاون سیاسی وی درخواست می شود که به این موضوع رسیدگی کنند و گوش این مسئولان ضعیف ایمان سست عنصر را بگیرند، مردم در سخت ترین شرایط اقتصادی نظام را رها نکردند اما چرا این مدیران ساعت دو بعد از اتمام ساعت اداری شهر را به سمت گرمسار ترک می کنند؟ حاج قاسم سلیمانی مرد میدان امام جمعه آرادان بابیان اینکه چرا قبله برخی مسئولان غرب و آمریکا است، ابراز داشت: برخی صحبت هایی که درباره حاج قاسم سلیمانی توسط وزیر امور خارجه مطرح شد تنها دشمن شاد کن بودند و باید گفت عذرخواهی اینستاگرامی فایده ندارد و باید مستقیم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار مدیران در آرادان سکونت در گرمسار/ استاندار رسیدگی کند

کار مدیران در آرادان سکونت در گرمسار/ استاندار رسیدگی کند