مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-08سياسي

مردم با استفاده از ظرفیت تسهیلات بانکی ارزان قیمت نوسازی کنید


مردم با استفاده از ظرفیت تسهیلات بانکی ارزان قیمت در نوسازی خانه های خود مشارکت کنند.

- ، فریدون همتی صبح شنبه با همراهی دکتر احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، فرماندار بندرعباس و تعدادی از مدیران کل، از محله کوی ملت بندرعباس بازدید و با مردم و معتمدین این محله دیدار و گفت وگو کرد.

استاندار هرمزگان در این بازدید، عنوان کرد: محله کوی ملت به عنوان یکی از بزرگترین محلات شهر بندرعباس، دارای 30 هزار نفر جمعیت و سابقه ای طولانی در این شهر است.

وی با اشاره به طرح مسائل و مشکلات این محله توسط مردم و معتمدین، افزود: حرف های مردم بسیار سنجیده و دقیق و متناسب با نیازها بود.

همتی تصریح کرد: طی روزهای آینده در جلسه ای با حضور معتمدین محله و مدیران مربوطه، جمع بندی از کارهایی که باید در این محله صورت گیرد، خواهیم داشت و آن را به اطلاع مردم می رسانیم.

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه برای نوسازی محله، آمادگی داریم به بازگشایی معابر و احداث خانه های جدید با پرداخت تسهیلات کمک کنیم، اظهار داشت: دولت برای نوسازی محلات دارای بافت فرسوده، تسهیلات بانکی ارزان قیمت در نظر گرفته است و از مردم این محلات انتظار داریم، در نوسازی خانه های خود مشارکت و همکاری داشته باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با استفاده از ظرفیت تسهیلات بانکی ارزان قیمت نوسازی کنید

مردم با استفاده از ظرفیت تسهیلات بانکی ارزان قیمت نوسازی کنید