مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-08سياسي

دفاتر تسهیل گری میانبری برای کاهش آسیب های اجتماعی


مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهیدآوینی، علوی و بهزیستی ساوه گفت: رویکرد و هدف دفاتر تسهیل گری میانبری برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

- ایسنا/مرکزی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهیدآوینی، علوی و بهزیستی ساوه گفت: رویکرد و هدف دفاتر تسهیل گری میانبری برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

منیره طاهری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی با هدف شناسایی، آسیب شناسی و برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مناطق حاشیه ای کشور پس از تاکید مقام معظم رهبری بر توجه و لزوم انجام کارهای فوق العاده و تاکیدات وزیر کشور راه اندازی شده است.

وی یکی از مهمترین وظایف دفاتر تسهیل گری را ایجاد حس مطالبه گری مردم محله از مسئولان دانست و افزود: توانمندسازی مردم محلی، ارتقاء حس تعلق و هویت محلی، افزایش نشاط اجتماعی، تربیت مراقبین اجتماعی، مشارکت مردم محلی در حل مشکلات شان، با شناسایی ظرفیت ها و نیازهای محلی از دیگر وظایف این دفاتر است که بدین ترتیب می توان گفت مشکلات در مسیر خدمات رسانی و بهبود و توسعه اجتماعی و اقتصادی قابل حل شدن است.

او رسالت ویژه دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی را استفاده از منابع و توانایی های درونی محله به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در گسترش زیرساخت های محلی با هدف ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر تسهیل گری میانبری برای کاهش آسیب های اجتماعی

دفاتر تسهیل گری میانبری برای کاهش آسیب های اجتماعی