مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-08سياسي

عبور از محتواهای تکراری از ویژگی های نظام آموزشی کارآمد است


پژوهش محوری، انتقادپذیری، عبور از عادت ها و محتواهای تکراری، پاسخگویی به نیازها، ترغیب مطالعه، آینده پژوهی از ویژگی های نظام آموزشی کارآمد به شمار می رود.

- ، حسین خنیفر، شب گذشته در نشست هم اندیشی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و روز قدس از طریق ویدئوکنفرانس به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان لرستان و همکاری دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های این استان، با قدردانی از برگزارکنندگان این نشست، حضور روسا، مدیران دانشگاه ها و استادان و دانشجویان را به منظور همفکری و هم اندیشی در راستای برگزاری این نشست قابل تقدیر خواند.

خنیفر، با تاکید بر جایگاه والای معلم الخیر در جامعه به عنوان فرد آموزش دهنده نیکی ها از بخشش حضرت امام حسین (ع) به معلم فرزندش سخن گفت و افزود: آن حضرت به عبدالرحمن سلمی، معلمی که به فرزندش سوره حمد را آموخته بود، هزار دینار طلا و هزار حلّه بخشید و دهان او را پر از در کرد.

رییس دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به احادیثی از پیامبر اکرم (ص) آتش جهنم را بر معلم، مجاهد راه خدا و کسی که محاسن خود را در راه دین اسلام سفید کرده باشد حرام دانست و گفت: معلم باید بتواند خوبی ها و نیکی ها را به دانش آموز بیاموزد.

چرا که به هر اندازه فرد از آگاهی و شناخت و ادراکات عمیق قلبی و اراده و سلامت روانی بیش تر برخوردار شود، یقیناً عواطف ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از محتواهای تکراری از ویژگی های نظام آموزشی کارآمد است

عبور از محتواهای تکراری از ویژگی های نظام آموزشی کارآمد است