مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-08دانش

دوره مهارت ایده پردازی و ارزیابی ایده ها


انجمن علمی علوم گیاهی دانشگاه خوارزمی با همکاری مرکز کارآفرینی و معاونت فرهنگی، دوره مهارت ایده پردازی و ارزیابی ایده ها را برگزار می کند.

- انجمن علمی علوم گیاهی دانشگاه خوارزمی با همکاری مرکز کارآفرینی و معاونت فرهنگی، دوره مهارت ایده پردازی و ارزیابی ایده ها را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، معمولا تصور می شود که خلاقیت و ایده پردازی صرفا به واسطه یک جرقه ذهنی در ذهن همه افراد می تواند شکل گیرد و یا همه کارآفرینان به طور اتفاقی و شانسی به یک ایده دست یافته اند و آن را با استفاده از یک مدل کسب و کار اجرا کرده اند.

هیچ تردیدی نیست که خلاقیت و ایده پردازی فعالیتی ذهنی و در برخی می تواند به طور ناخودآگاه صورت پذیرد اما به طور مشترک و کلی مجموعه ای از محرک های درونی و بیرونی وجود دارند که سبب می شود که همه بتوانند به یک ایده مناسب دست یابند.

این محرک ها همان تکنیک هایی هستند که به ما در رسیدن به یک ایده ی خلاقانه برای طراحی و راه اندازی یک کسب و کار دانش بنیان کمک می کند.

این تکنیک ها به واسطه ی شیوه خاص خود، ذهن افراد را توانمند می سازند تا درنهایت به تولید ایده های مختلف و جذاب منجر شود.

رسیدن به ایده های کسب و کار نیازمند گام های مشخصی همچون تشخیص فرصت های کسب و کاری و نیازهای بازار و تحلیل آنها و … است که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره مهارت ایده پردازی و ارزیابی ایده ها

دوره مهارت ایده پردازی و ارزیابی ایده ها