مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-08بين الملل

خرید آپارتمان در محمودیه


محله محمودیه، محله ای اعیان نشین است که از شمال به محله زعفرانیه از جنوب به بزرگراه چمران و پارک وی، از شرق به خیابان ولیعصر و از غرب به محله اوین وسعادت آباد محدود می شود.

- به میزان زیادی طرفدار دارد؟ ما این دلایل را برای شما شرح می دهیم.

تاریخچه: محمودیه محله ای مرفه نشین و لوکس در شمال تهران و منطقه شمیرانات بوده و جزء اولین مناطق شمیرانات است که در دهه پنجاه شمسی توسط افراد ثروتمند و بانفوذ وقت به عنوان محل سکونت انتخاب شد.

محمودیه در قدیم محل سکونت افراد خارجی و مسیحی بوده است و بعدها به تدریج مسلمانان به این محله آمدند و در طی سالیان سال افراد خارجی و مسیحی از آن مهاجرت نمودند.

اگر چه در حال حاضر محله محمودیه منطقه ای مدرن با برج ها، ساختمان ها، مراکز خرید و رستوران های لوکس بشمار می رود ولی در گذشته اینچنین نبوده است و محله محمودیه با باغ ویلاهای سرسبز و عمارت های باغ مانند شناخته می شد.

در مورد تاریخچه محله محمودیه و علت نامگذاری این محله دو عقیده وجود دارد که یکی از آن ها بیشتر مورد توجه است که در اینجا به شرح آن می پردازیم.

محله محمودیه در ابتدا عباسیه نام داشت و متعلق به عباس حاج میرزا آقاسی وزیر محمد شاه قاجار بود و عباسیه به نام کوچک او بر می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید آپارتمان در محمودیه

خرید آپارتمان در محمودیه