مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-08دانش

آقای خنیفر؛ برای تبدیل مدارس به دانشگاه در آذربایجان شرقی چه پاسخی دارید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در نامه ای به رییس دانشگاه فرهنگیان نوشت: برای تبدیل مدارس به دانشگاه آن هم در شهرستان ها چه پاسخی برای دانشجومعلمان دارید؟ ما خواستار پاسخگویی جنابعالی .

- بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی در نامه ای به رییس دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد: برای تبدیل مدارس به دانشگاه آن هم در شهرستان ها چه پاسخی برای دانشجومعلمان دارید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در نامه ای به رییس دانشگاه فرهنگیان نوشت: برای تبدیل مدارس به دانشگاه آن هم در شهرستان ها چه پاسخی برای دانشجومعلمان دارید؟ ما خواستار پاسخگویی جنابعالی در راستای اجرای چنین سیاست های مخرب دانشگاه فرهنگیان هستیم.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر خنیفر ریاست محترم دانشگاه فرهنگیان باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، همانطور که مستحضرید در حدود دو ماه اخیر در استان آذربایجان شرقی شاهد افتتاح مراکز آموزشی در شهرستان های مختلف استان مانند اهر، میانه و سراب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای خنیفر؛ برای تبدیل مدارس به دانشگاه در آذربایجان شرقی چه پاسخی دارید؟

آقای خنیفر؛ برای تبدیل مدارس به دانشگاه در آذربایجان شرقی چه پاسخی دارید؟