مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-08ورزشي

شکست خانگی مس و فرصت برای تعقیب کنندگان


مس کرمان علیرغم شکست شب گذشته اش مقابل خوشه طلایی، صدر جدول لیگ دسته اول را از دست نمی دهد.

- ، هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور شب گذشته با انجام 2 بازی آغاز شد که به ترتیب خوشه طلایی ساوه و هوادار تهران با یک گل بر مس کرمان و چوکا تالش غلبه کردند.

در اولین دیدار شب گذشته مس کرمان صدرنشین مسابقات در زمین خود با خوشه طلایی ساوه دیدار کرد که در این بازی با تک گل تماشایی و استثنایی حسین مرادی فر مغلوب شد.

کرمانی ها که از ابتدای نیم فصل دوم صدر جدول را در اختیار دارند، در این بازی پذیرای پنجمین شکست فصل خود شدند اما با این وجود آنها تا پایان این هفته هم به دلیل فاصله ای که با تعقیب کنندگان خود دارند، صدر را از دست نخواهند داد.

اما این شکست فرصتی را در اختیار استقلال خوزستان، بادران و فجر سپاسی قرار داد تا امشب فاصله خود را با صدرنشین مسابقات بکاهند.

هوادار هم که از تیم های خوب و امیدوار این فصل برای صعود به لیگ برتر است، توانست در دیداری خانگی چوکا پایین جدولی را با یک گل شکست دهد تا 37 امتیازی شده و رسماً در میان تیم های بالای جدول قرار بگیرد.

امشب و در ادامه این مسابقات رایکا با آرمان گهر دیدار می کند، شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم دربی استان بوشهر را برگزار می کنند، خیبر در خرم آباد از قشقایی شیراز پذیرایی می کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست خانگی مس و فرصت برای تعقیب کنندگان

شکست خانگی مس و فرصت برای تعقیب کنندگان