مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-08اقتصادي

برخی تسهیلات کشاورزان استان سمنان استمهال می شود


مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به بروز خسارات فراوان به کشاورزان استان در زمینه خشکسالی گفت: تسهیلات این کشاورزان پس از کارشناسی و بررسی لازم، - ، درباره بروز خسارات سیل هفته گذشته در بخش هایی از استان سمنان به خصوص میامی، دامغان و گرمسار، بیان کرد: کمک به کشاورزان در دستور کار قرار دارد و کارشناسان جهاد کشاورزی سراسر استان در حال بررسی و خسارت سنجشی هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون جهاد کشاورزی برنامه استمهال وام های کشاورزانی که از خشکسالی خسارت دیده اند را در برنامه دارد، بیان کرد: برای کشاورزانی که دچار سیل شده و مزارع شأن را از دست داده اند نیز پس از کارشناسی و برآورد خسارات تصمیم گیری می شود.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان درباره خسارات خشکسالی، بیان کرد: یک کارگروه به نام کارگروه امهال وام ها که در واقع از اختیارات قانون استمهال ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه استفاده می کند در شهرستان ها به ریاست فرمانداران و دبیری جهاد کشاورزی ایجاد شده و پرونده خسارات دیدگان خشکسالی در سطح استان سمنان بررسی می شود.

میرعماد با بیان اینکه پس از بررسی اسامی کشاورزانی که از خشکسالی آسیب دیده اند اعضای کارگروه شامل نماینده فرمانداری، جهاد کشاورزی و بانک های عامل مراتب وقوع خسارت را تأیید و سپس مصوب می شود که وام های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی تسهیلات کشاورزان استان سمنان استمهال می شود

برخی تسهیلات کشاورزان استان سمنان استمهال می شود