مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-08سياسي

جاسک و آرزویی برباد رفته!


در جلسه روز چهارشنبه (15 اردیبهشت ماه) مجمع تشخیص مصلحت نظام ، تاسیس 7 منطقه آزاد جدید را در کشور به تصویب رساند و تنها شهرستانی که در این خصوص مورد تصویب قرار نگرفت ، - ایسنا/هرمزگان در جلسه روز چهارشنبه (15 اردیبهشت ماه) مجمع تشخیص مصلحت نظام ، تاسیس 7 منطقه آزاد جدید را در کشور به تصویب رساند و تنها شهرستانی که در این خصوص مورد تصویب قرار نگرفت ، جاسک بود.

اخیرا معاون اول رییس جمهور در سخنانی در مورد کار شکنی هایی که در ارتباط با مناطق آزاد پیشنهادی انجام گرفته است ، گلایه کرد و در سخنانش نام جاسک را که بیش از 10 سال در همین رابطه بر سر زبان ها افتاده بود، اول آورد و گفت که اگر این کار صورت بگیرد مردم محروم این منطقه به نوایی خواهند رسید.

در این میان اثرات ناگوار تشویق ها و تبلیغات مسئولین ریز و درشت کشور برای سرمایه گذاری در این بندر، تنها سهم مردم این منطقه شد و حسرت و آهی که بعد از گذشت نزدیک به چهل سال از آغاز این انتظار بر آنها گذشت.

رییس اسبق شورای اسلامی شهر جاسک در این باره به ایسنا، گفت: مردم قدیمی ترین بندر هرمزگان سالهاست منتظر گشایش در اقتصاد و معیشت این شهرستان بودند و انتظاری که به سر آمد این بار نه آنگونه که در آرزوهای دیرینه و خواب های شیرین رخ نموده بود این بار آنچه رشته شده بود، پنبه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسک و آرزویی برباد رفته!

جاسک و آرزویی برباد رفته!