مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-08سياسي

حسین زهی: برای افزایش مشارکت در انتخابات زمینه حضور همه کاندیداها فراهم شود


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر زمینه حضور برای همه کاندیداهای جریانات سیاسی فراهم شود حتی شاهد شکل گیری فضای سه قطبی رقابتی در انتخابات این دوره خواهیم بود.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر زمینه حضور برای همه کاندیداهای جریانات سیاسی فراهم شود حتی شاهد شکل گیری فضای سه قطبی رقابتی در انتخابات این دوره خواهیم بود.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از فضای انتخاباتی کشور بیان کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری انتظار می رود زمینه حضور کاندیداها از همه جریان های سیاسی فراهم شود.

زمانی که از همه جریان های سیاسی کاندیدایی در صحنه رقابت ها حاضر باشد مردم نیز با سلایق سیاسی مختلف در پای صندوق رای حاضر خواهند شد و شاهد مشارکت بالای مردمی در انتخابات خواهیم بود.

نماینده مردم خاش در مجلس با بیان اینکه همه افرادی که از توانمندی لازم برخوردار هستند باید پا به عرصه بگذارند، تصریح کرد: برای بالا رفتن مشارکت مردم در انتخابات نیاز به همکاری همه بخش ها است.

از نظر بنده اگر زمینه حضور برای همه کاندیداها فراهم شود حتی شاهد شکل گیری فضای سه قطبی انتخاباتی در رقابت های این دوره خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین زهی: برای افزایش مشارکت در انتخابات زمینه حضور همه کاندیداها فراهم شود

حسین زهی: برای افزایش مشارکت در انتخابات زمینه حضور همه کاندیداها فراهم شود