مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-08سياسي

محدودیت های جدید یک هفته ای ستاد کرونا در یزد


ستاد مقابله با کرونا در استان یزد ضمن ابلاغ محدودیت های جدید یک هفته ای، از مردم خواست به هیچ وجه در تعطیلات عید فطر برای سفر برنامه ریزی نکنند و همچنان بر عهد خود در شکست کامل این ویروس پایبند باشند.

- ایسنا/یزد ستاد مقابله با کرونا در استان یزد ضمن ابلاغ محدودیت های جدید یک هفته ای، از مردم خواست به هیچ وجه در تعطیلات عید فطر برای سفر برنامه ریزی نکنند و همچنان بر عهد خود در شکست کامل این ویروس پایبند باشند.

ستاد استانی مقابله با کرونا در اطلاعیه شماره 109 ضمن تشکر و سپاس از آحاد شهروندان در رابطه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ابراز امیدواری کرده است این همراهی و همکاری با قهرمانان جبهه سلامت استان که بیش از یک سال است جوانمردانه در صف مقدم ایستاده اند، تداوم داشته باشد.

همچنین در این اطلاعیه از اصناف و کسبه ی همدل استان که نقش بزرگی در اجرای محدودیت ها علیرغم تنگناهای شدید مالی و اقتصادی ایفا کردند، قدردانی و مصوبات ستاد استانی برای اجرا از امروز شنبه 18 اردیبهشت به مدت یک هفته و به صورت یکنواخت در سراسر استان به شرح ذیل اعلام شده است؛ 🔴فعالیت اصناف و مشاغل تا ساعت هشت و نیم شب و پس از آن تعطیلی مطلق کلیه صنوف با توجه به مصوبه منع تردد شبانه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های جدید یک هفته ای ستاد کرونا در یزد

محدودیت های جدید یک هفته ای ستاد کرونا در یزد