مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-08پزشكي

مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیئت علمی علوم پزشکی امشب به پایان می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مهلت ثبت نام برای شرکت در فراخوان جذب و استخدام عضو هیئت علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه های علوم پزشکی تا ساعت 24 امروز، - مهلت ثبت نام در هجدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی ساعت 24 امروز، 18 اردبهشت ماه به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مهلت ثبت نام برای شرکت در فراخوان جذب و استخدام عضو هیئت علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه های علوم پزشکی تا ساعت 24 امروز، شنبه 18 اردیبهشت ماه 1400 ادامه دارد و این مهلت به هیچ عنوان مجددا تمدید نخواهد شد.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی بوده است و پس از تکمیل فرآیند ثبت نام متقاضیان باید کدرهگیری ارائه شده را نزد خود نگه دارند.

در صورت نقص مدارک در فرصتی که از طریق کاربر دانشگاه به آنان داده خواهد شد می توانند مدارک خود را تکمیل و ارسال کنند.

گفتنی است؛ در این دوره یک هزار و 801 عضو هیئت علمی جدید (900 نفر در گروه علوم پایه، 893 نفر در گروه بالینی و 8 نفر در گروه عمومی (معارف اسلامی)) در دانشگاه های علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیئت علمی علوم پزشکی امشب به پایان می رسد

مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیئت علمی علوم پزشکی امشب به پایان می رسد