مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-08پزشكي

مرجع قرار گرفتن افراد در قرنطینه داشتن علامت است نه نتیجه مثبت تست کرونا


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مرجع قرار گرفتن افراد در قرنطینه و شروع درمان آن ها داشتن علامت است نه الزاما مثبت بودن نتیجه تست کرونا.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مرجع قرار گرفتن افراد در قرنطینه و شروع درمان آن ها داشتن علامت است نه الزاما مثبت بودن نتیجه تست کرونا.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: هفدهم اردیبهشت، هشت نفر بر اثر ابتلای به کرونا در هرمزگان جان باختند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به هزار و 178 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه امروز نیز 84 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند، اظهار کرد: اکنون در مجموع 396 نفر در بیمارستان های استان تحت مراقبتند و از مجموع بستری ها، 68 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند و حال 16 نفر از آن ها وخیم است.

وی ادامه داد: با افزایش تست ها، محدود بودن تست در روز و طولانی شدن زمان پاسخ دهی مصوب شده است از این پس با نظر پزشک از بیماران تست گرفته شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان بیان کرد: تست منفی نشانه سالم بودن شما نیست و در صورت داشتن علائم بدون انجام تست و در طی دو روز اول درمان اولیه را با مراجعه به مراکز غربالگری کووید با نظر پزشک معالج، شروع کنید و خود و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرجع قرار گرفتن افراد در قرنطینه داشتن علامت است نه نتیجه مثبت تست کرونا

مرجع قرار گرفتن افراد در قرنطینه داشتن علامت است نه نتیجه مثبت تست کرونا