مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-08سياسي

گمانه زنی ها از آمدن نیامدن رییسی/ناظمی: اجماع روی قالیباف سخت است


گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ هشتمین جمهور عنوان بسته خبری-تحلیلی است که همزمان با سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و انتخاب هشتمین رییس جمهور، - گمانه زنی ها از آمدن نیامدن رییسی/ناظمی: اجماع روی قالیباف سخت است در هشتمین جمهور گزیده ای از آخرین اخبار فضای انتخابات و حواشی پیرامون آن را پیگیری خواهیم کرد.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ هشتمین جمهور عنوان بسته خبری-تحلیلی است که همزمان با سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و انتخاب هشتمین رییس جمهور، به بازخوانی اخبار رسمی و غیر رسمی پیرامون انتخابات و نامزد های ریاست جمهوری می پردازد.

آخرین و تازه ترین اخبار انتخابات را در دهمین شماره از هشتمین جمهور بخوانید.

رییسی؛ گمانه زنی ها از آمدن و نیامدنش محمدجواد محمدی نوری از اعضای هیئت اجرایی شورای وحدت 16 اردیبهشت از قطعی شدن حضور رییسی خبر داد و گفت: بر اساس آخرین ارزیابی ها و قرائن موجود، گویا حضور آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 قطعی است و این حضور می تواند باعث شکل گیری وحدت میان اضلاع اصولگرایی در کشور شود.

پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف نیرو های انقلاب 17 اردیبهشت این خبر را تکذیب و بیان کرد: در روز های اخیر درخواست های فراوانی حاوی دعوت از آیت الله رییسی برای شرکت در انتخابات ریاست جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی ها از آمدن نیامدن رییسی/ناظمی: اجماع روی قالیباف سخت است

گمانه زنی ها از آمدن نیامدن رییسی/ناظمی: اجماع روی قالیباف سخت است