مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-08پزشكي

شهروندان ویروس کرونای هندی و آفریقای را جدی بگیرند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند نزولی ویروس کرونا در استان، گفت: با توجه به شیوع نوع هندی و آفریقا شهروندان باید این موضوع را جدی بگیرند.

- آبتین حیدرزاده در گفتگو با در استان وجود دارد و شهروندان باید با دقت بیشتری دستور العمل ها را رعایت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه مجموع بیماران کرونایی در گیلان 620 نفر است، گفت: از این تعداد متأسفانه 110 نفر در شرایط بد قرار داشته و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی در ادامه به شیوع و شناسایی چند مورد ابتلاء به ویروس کرونای هندی و آفریقا در برخی از استان های گیلان، تأکید کرد: با توجه به خطرناک بودن این دو نوع جهش یافته شهروندان در رعایت دستور العمل ها دقت بیشتری باید داشته باشند.

حیدرزاده زدن ماسک، خودداری از تردد غیر ضرور، پرهیز از برگزاری و حضور در دورهمی ها و اماکن عمومی را در حال حاضر تنها راهکار مقابله و جلوگیری از انتقال و انتشار ویروس کرونا عنوان کرد.

وی با اشاره به انجام واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در استان گیلان، تأکید کرد: سالمندان از حضور در مراکز درمانی و بیمارستانی برای دریافت واکسن جدا خودداری کنند مراکز و خانه های بهداشت هر منطقه با این افراد تماس و زمان و مکان حضور را به آنها اعلام می کنند تا از بروز تجمع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان ویروس کرونای هندی و آفریقای را جدی بگیرند

شهروندان ویروس کرونای هندی و آفریقای را جدی بگیرند