مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-08پزشكي

دریافت کنندگان واکسن در ابهر تاکنون عوارض خاصی نداشته اند


رییس شبکه بهداشت و درمان ابهر گفت: خوشبختانه دریافت کنندگان واکسن کرونا تاکنون عوارض خاصی جز تب، لرز و سردرد که از علائم سرماخوردگی است، نداشته اند که این علائم نیز به دلیل بارگذاری ویروس کرونا بر روی ویروس ضعیف شده سرماخوردگی بوده و امری طبیعی است.

- ایسنا/زنجان رییس شبکه بهداشت و درمان ابهر گفت: خوشبختانه دریافت کنندگان واکسن کرونا تاکنون عوارض خاصی جز تب، لرز و سردرد که از علائم سرماخوردگی است، نداشته اند که این علائم نیز به دلیل بارگذاری ویروس کرونا بر روی ویروس ضعیف شده سرماخوردگی بوده و امری طبیعی است.

کورش شعبانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در ابهر، اظهار کرد: اطلاعات همه افراد در سامانه سیب وزارت بهداشت موجود است و طبق برنامه با همه گروهای سنی برای واکسیناسیون تماس گرفته می شود، ولی به هر دلیل، اگر با افراد تماس یا ارتباط برقرار نشد، می توانند با همراه داشتن کارت ملی به محل مشخص شده مراجعه و واکسینه شوند.

وی با بیان اینکه طبق اطلاعات موجود 117 نفر در شهر و 96 نفر در روستاها افراد ناتوان بالای 80 سال وجود دارد، ادامه داد: با تدبیر اتخاذ شده تیم پزشکی سیار برای واکسیناسیون به محل زندگی افراد خواهند رفت و حتی اگر افرادی که با خودرو به محل سالن بحران پارک پردیس مراجعه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت کنندگان واکسن در ابهر تاکنون عوارض خاصی نداشته اند

دریافت کنندگان واکسن در ابهر تاکنون عوارض خاصی نداشته اند