مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-08سياسي

هلال احمر در گستره جهان به خوبی درخشیده است


هلال احمر با شعار بشردوستی همواره در نهادینه کردن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در گستره جهان به نیکی درخشیده است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: هلال احمر با شعار بشردوستی همواره در نهادینه کردن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در گستره جهان به نیکی درخشیده است.

دکتر محمد نوذری در پیامی اظهار کرد: باید در بطن خطر بود و قهر طبیعت را با تمام وجود لمس کرد تا خصوصیت های بارزی چون ایثار، از خود گذشتگی، حس انسان دوستی و احسان به همنوع را تعالی بخشید ومفتخر به نام ماندگار امداد گر شد.

زدودن غبار غم و اندوه ناشی از بلایای طبیعی وحوادث از چهره مصیبت زدهگان و تسکین آلام و مصائب درد مندان، مجاهدتی بس والاست که نصیب فرزندان این مرز و بوم در جمعیت هلال احمر شده است.

انسانهای بزرگ و وارسته ای که در عین گمنامی با اراده بلند وعزمی راسخ بی هیچ منتی برفرمان خدا تمکین کرده وبرای نجات جان همنوع خویش سر از پای نمی شناسند، اینان مصداقان بارز آیه ی شریف وَ مَنْ أَحْیاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیا النَّاسَ جَمِیعا درقرآن کریم هستند.

جمعیت هلال احمر با بهره گیری از آموزه های مکتب ناب اسلام و تحت لوای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از ظرفیت های مادی و معنوی سازمانی وبا شعار بشردوستی در نهادینه کردن فرهنگ های اصیل ایرانی اسلامی در گستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر در گستره جهان به خوبی درخشیده است

هلال احمر در گستره جهان به خوبی درخشیده است