مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-08سياسي

صوت زیبا مردم را به سمت قرآن هدایت می کند


مسلما در تلاوت خوب قرآن، رعایت همه موارد مهم است اما صوت برای مردم بسیار مهم تر و جذاب تر است و می تواند مردم را به سمت قرآن هدایت کند.

- ایسنا/یزد قاری نوجوان یزدی گفت: مسلما در تلاوت خوب قرآن، رعایت همه موارد مهم است اما صوت برای مردم بسیار مهم تر و جذاب تر است و می تواند مردم را به سمت قرآن هدایت کند.

علی پور رضایی دانش آموز پایه نهم و از قاریان ممتاز نوجوان استان یزد در حاشیه برگزاری جشنواره هنر قرآنی دانش، در خصوص چگونگی ورودش به عرصه فعالیت های قرآنی گفت: از سوم دبستان توسط استاد حسن زاده به این عرصه دعوت شدم و با تشویق های ایشان و حمایت های خانواده به طور رسمی از سال 1393 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کردم.

وی افزود: البته به جز استاد حسن زاده از محضر استاد کریمی نیا نیز استفاده کردم و با تلاش و پشتکار توانستم در مسابقات متعدد قرآنی مقام کسب کنم.

پوررضایی کسب رتبه هفتم در رشته قرائت در سال پنجم دبستان را اولین رتبه قرآنی خود برشمرد و اظهار کرد: در سال 1398 در مسابقات دانش آموزی کشور در رشته قرائت توانستم مقام اول را کسب کنم البته رتبه اول کشور در مسابقات اذان دانش اموزی و رتبه اول استان در مسابقات قرائت قرآن را نیز در سال های گذشته به دست آورده ام و امسال نیز با توجه به محدودیت که در برگزاری مسابقات وجود دارد که یک فرد نمی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صوت زیبا مردم را به سمت قرآن هدایت می کند

صوت زیبا مردم را به سمت قرآن هدایت می کند