مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-08اقتصادي

بازار مکاره فال و احضار روح!


قرن 21 است، اما مردم هم چنان مانند سده های گذشته علاقه فراوانی به فال، پیشگویی، طالع بینی، احضار ارواح، جادو کردن افراد برای دستیابی به اهدافشان و .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری قرن 21 است، اما مردم هم چنان مانند سده های گذشته علاقه فراوانی به فال، پیشگویی، طالع بینی، احضار ارواح، جادو کردن افراد برای دستیابی به اهدافشان و .

دارند، این روزها بیش تر از هر زمان دیگری بساط فالگیری و پیشگویی در بین مردم جامعه داغ است و فالگیران نیز همگام با تکنولوژی های روز دنیا در حال بروزرسانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این روزهای کرونا زده اکثر کسب و کارها دچار آسیب شده اند، اما به نظر می رسد فالگیری رونق عجیبی در جامعه پیدا کرده است، این افراد در فضای مجازی و در بستری کاملا امن در حال فعالیت و سرکیسه کردن افراد جامعه به نام های مختلف هستند.

فال کراش، فال احساسی، فال تک نیت، فال تاروت، فال برگشت، فال جذب عشق، فال سالانه، فال تولد، فال ازدواج، فال رقیب، فال قهوه ، رفع سنگینی، حذف رقیب و.

تنها بخشی از خدماتی است که صفحات مجازی فعال در این زمینه به مخاطبان خود ارائه می دهند، قطعا اولین عامل برای گرایش درصد زیادی از افراد جامعه به این موضوعات کنجکاوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مکاره فال و احضار روح!

بازار مکاره فال و احضار روح!