مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-08پزشكي

تلفات کرونا در کشور طی 2 هفته آینده کاهش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فوق تخصص بیماری های عفونی گفت: اکنون در قله پیک چهارم کرونا هستیم و با توجه به روند بیماری در کشور انتظار داریم، - فوق تخصص بیماری های عفونی گفت: اکنون در قله پیک چهارم کرونا هستیم و با توجه به روند بیماری در کشور انتظار داریم، تا دو هفته آینده میزان بالای مرگ و میر کرونا در کشور کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فوق تخصص بیماری های عفونی گفت: اکنون در قله پیک چهارم کرونا هستیم و با توجه به روند بیماری در کشور انتظار داریم، تا دو هفته آینده میزان بالای مرگ و میر کرونا در کشور کاهش یابد.

داوود یادگاری افزود: پیک چهارم کرونا به علت دورهمی ها و مسافرت های نوروز همچنان ادامه دارد، اکنون ایران یکی از بیشترین موارد مرگ و میر کرونا را در دنیا دارد.

شواهد نشان می دهد که بیشتر موارد ابتلا به صورت خانوادگی و در بین افرادی که در دورهمی ها در کنار هم بوده اند و در صورت ابتلای یکی از آن ها بقیه آن ها نیز مبتلا شده اند.

وی ادامه داد: هنوز با موارد بالای ابتلاا + و مرگ و میر کرونا در کشور مواجه هستیم، اما با توجه به اینکه به قله پیک چهارم رسیده ایم و متاسفانه بالاترین میزان مرگ و میر را هم داریم، اما به نظر می رسد به سمت شیب نزولی و کاهشی پیک چهارم حرکت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات کرونا در کشور طی 2 هفته آینده کاهش می یابد

تلفات کرونا در کشور طی 2 هفته آینده کاهش می یابد