مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-07اقتصادي

آغاز نام نویسی در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از آغاز فرایند نام نویسی شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر در راستای شناسایی و انتخاب الگوهای برتر بخش تعاون استان خبر داد.

- مهرداد جهاندیده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  جشنواره تعاونی های برتر در سال جاری با امکان بهنگام سازی اطلاعات شرکت های تعاونی، اتحادیه های شرکت های تعاونی و اتاق تعاون با رویکرد رتبه بندی و اعتبارسنجی تعاونی ها با استفاده از سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون برگزار می شود.

وی بیان داشت: شرکت های تعاونی برای ورود به این رقابت و شرکت در جشنواره می بایست از امروز 18 اردیبهشت به مدت یک ماه،  اطلاعات کامل تعاونی خود و سایر مشخصات مربوطه را در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون به نشانی  https://taavoni.

mcls.

gov.

ir  ثبت یا بهنگام سازی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: تعاونی هایی که نسبت به بهنگام سازی در موعد مقرر اقدام کرده و واجد شرایط لازم برای شرکت در جشنواره باشند، از تاریخ 1400/03/19 تا 1400/04/19 از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر و بارگزاری مدارک و مسستندات در سامانه جامع تعاون برخوردار خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نام نویسی در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان

آغاز نام نویسی در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان