مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-07اقتصادي

مصوبه ای برای افزایش قیمت نان در سال 1400 ابلاغ نشده است


معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: افزایش قیمت نان منوط به تصمیم گیری کارگروه آرد و نان کشور است و سال جاری تا این لحظه مصوبه ای در این باره ابلاغ نشده است.

- اسماعیل نادری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون هیچ مصوبه ای درمورد افزایش قیمت نان و آرد که جزو مواد اصلی نان است از تهران به ما ابلاغ نشده و هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت نان منوط به تصمیم گیری در کارگروه آرد و نان کشور است، افزود: با توجه به بالارفتن هزینه های تولید نان از جمله حقوق و دستمزد نیروی انسانی، افزایش نرخ انرژی و سایر مواد اولیه در سال جاری، هر گونه ایجاد تغییر در نرخ نان ابتدا باید در کارگروه ملی آرد و نان مصوب شده و پس از آن به استانداری های کشور نیز ابلاغ کنند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: در صورت تصمیم گیری کارگروه ملی درباره تغییر نرخ آرد و نان و ابلاغ به استانداری ، این موضوع در کارگروه های متناظر آن در استان بررسی می شود اما تا این لحظه هنوز هیچ ابلاغی برای افزایش قیمت نان نداشتیم.

قیمت نان مهرماه سال گذشته در کارگروه های تخصصی آرد و نان در استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان مورد بررسی قرار گرفت و 20 درصد افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه ای برای افزایش قیمت نان در سال 1400 ابلاغ نشده است

مصوبه ای برای افزایش قیمت نان در سال 1400 ابلاغ نشده است