مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-07اقتصادي

قطعی 5 ساعته آب در برخی مناطق گرگان/ مرکز گلستان به 10 منطقه فشاری تقسیم شده است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از قطعی پنج ساعته آب آشامیدنی در برخی مناطق شهرستان گرگان خبر داد.

- بهزاد هرمزی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار گرگان اظهار کرد: شهرستان گرگان به 10 منطقه فشاری تقسیم شده است و از ساعت پنج الی 10 صبح قطعی آب در برخی مناطق وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هیچ کسی نمی تواند ادعا کند قطعی آب ندارد، تصریح کرد: در برخی شهرهای استان از جمله آزادشهر و گنبدکاووس نیز طرح مناطق فشاری اجرا می شود.

* در حال حاضر در حوزه آبرسانی 169 پیمان فعال وجود دارد که ارزش آن 125 میلیارد تومان است/ وجود 8 باب آزمایشگاه ثابت و سیار در گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، کردکوی، بندرترکمن و کلاله مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: در حال حاضر در حوزه آبرسانی 169 پیمان فعال وجود دارد که ارزش آن 125 میلیارد تومان است و شامل حفر 11 حلقه چاه، تجهیز 19 حلقه چاه، 10 باب ایستگاه پمپاژ، 19 باب مخزن به حجم تقریبی 12 هزار متر مکعب و تقریبا 150 کیلومتر شبکه و خط انتقال می شود.

رییس اداره کنترل کیفی و امور آزمایشگاه های شرکت آب و فاضلاب استان گلستان نیز از وجود هشت باب آزمایشگاه ثابت و یک آزمایشگاه سیار در استان خبر داد و گفت: این آزمایشگاه ها در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، کردکوی، بندرترکمن و کلاله مستقر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی 5 ساعته آب در برخی مناطق گرگان/ مرکز گلستان به 10 منطقه فشاری تقسیم شده است

قطعی 5 ساعته آب در برخی مناطق گرگان/ مرکز گلستان به 10 منطقه فشاری تقسیم شده است