مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-07اقتصادي

شرایط در تابستان امسال در حوزه صنعت برق بسیار سخت است


مدیر عامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه شرایط در تابستان امسال برای صنعت برق بسیار سخت است، گفت: مهم ترین اولویت، مدیریت استفاده بهینه از انرژی برق و ظرفیت ها برای زمان پیک است.

- با اشاره به اینکه با توجه به شرایط پیش رو و گرمای شدید هوا در ماه های مرداد و شهریور و کاهش تولید نسبت به سال گذشته و تراز منفی تولید و مصرف برق در سال جاری، اظهار کرد: مهم ترین اولویت شرکت مدیریت استفاده بهینه از انرژی برق و استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت ها جهت عبور موفق از پیک بار سال جاری است.

وی با بیان اینکه شرایط در تابستان پیش رو نه تنها سخت نبوده بلکه بسیار سخت است، افزود: تداوم فعالیت های اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف و لزوم برنامه ریزی های مناسب در راستای اجرای برنامه های پاسخگویی بار باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان ادامه داد: هماهنگی های لازم با شرکت توزیع نیروی برق گیلان و اخذ همکاری مطلوب از مشترکین برای تابستان توجه مضاعف به مراکز غیرمجاز رمز ارز و همکاری دفاتر حراست با نیروی انتظامی و قوه قضاییه در این زمینه باید به طور جد مد نظر تمام کارکنان قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مانور داخلی شرکت برق منطقه ای گیلان، گفت: در راستای مدیریت مصرف برق جلسه ای با استاندار گیلان در خصوص تغییر کار ساعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط در تابستان امسال در حوزه صنعت برق بسیار سخت است

شرایط در تابستان امسال در حوزه صنعت برق بسیار سخت است