مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-07اقتصادي

120 واحد صنعتی در خراسان رضوی طی سال 99 احیا شد/ هنوز بیش از 600 واحد تعطیل داریم


رییس اداره صنایع فلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از احیای 120 واحد صنعتی در خراسان رضوی طی سال 99 خبر داد و گفت: برنامه ما برای سال جاری هم احیای حدود 120 واحد صنعتی در سطح استان است، -  قاسم کیومرثی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در مشهد با اعلام این خبر که سال گذشته 120 واحد صنعتی در خراسان رضوی احیا شدند، اظهار کرد: حدود 105 واحد از این تعداد در شهرک های صنعتی و مابقی خارج از شهرک های صنعتی استان بودند.

رییس اداره صنایع فلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان این نکته که برنامه ما برای سال جاری هم احیای حدود 120 واحد صنعتی در سطح استان است، خاطرنشان کرد: به طور کلی در سطح خراسان رضوی حدود 600 تا 700 واحد تعطیل وجود دارد.

وی بر ایجاد بازار برای محصولات واحدهای احیا شده تاکید کرد و ادامه داد: چنانچه نیاز این واحدها در بازار تعریف نشود پس از مدتی چنانچه محصولات بازار نداشته باشند، دچار مشکل می شوند، بنابراین ایجاد نوآوری و ارتقای محصولات به منظور رفع نیاز بازار یکی از مسائلی است که واحدها باید مورد توجه خود قرار دهند.

کیومرثی نقدینگی را دیگر مشکل واحدهای صنعتی دانست و تصریح کرد: همچنین به دلیل کاهش بحث قاچاق، تولید در بسیاری از واحدها توجیه پیدا کرده و سازمان صمت استان هم این واحدها را به ستاد تسهیل ارجاع داده و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 واحد صنعتی در خراسان رضوی طی سال 99 احیا شد/ هنوز بیش از 600 واحد تعطیل داریم

120 واحد صنعتی در خراسان رضوی طی سال 99 احیا شد/ هنوز بیش از 600 واحد تعطیل داریم