مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-07ورزشي

شاهین کرمانشاه با برد پر گل از لیگ دسته یک خداحافظی کرد


تیم شاهین کرمانشاه حاضر در لیگ دسته اول فوتسال کشور علی رغم برد پرگل 6 بر 2 در مقابل ایرالکو اراک، به لیگ دسته دو این رقابت ها سقوط کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از کرمانشاه، هفته پایانی لیگ دسته یک فوتسال کشور در گروه سوم در اوج حساسیت برای تعیین تیم های صعود کننده به دور بعد و سقوط کننده به لیگ دو دنبال شد، بازیکنان سید احسان احسانی در تیم شاهین با تمام قدرت در سالن قمر بنی هاشم کرمانشاه میزبان ایرالکو اراک بودند  و در نیمه نخست با نتیجه 2 به صفر برنده بازی تا پایان نیمه اول شدند و با توجه به تساوی اسپیناس در مقابل سفیر تهران در لیگ دسته یک باقی می ماند.

اما این نتایج پایان حساسیت در این گروه نبود، تیم شاهین در نیمه دوم نیز با تمام توان ظاهر شد و در نهایت با گل های که  حمیدرضا سلیمانی، کوروس محمدی، داریوش کاکاوندی، جواد محمدی، امید خنجری و حامد ایوانی به ثمر رساند توانست بازی را با نتیجه 6 بر 2 به پایان برساند، اما با توجه به گل اسپیناس در دقایق پایانی بازی و برد این تیم در مقابل سفیر گفتمان ، شاهین کرمانشاه علی رغم برد به همراه مبل کریمی البرز به لیگ دسته دو فوتسال کشور سقوط کرد.

رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه سوم به قدری با حساسیت دنبال شد که، اسپیناس زنجان در صورت عدم برد و حتی تساوی به لیگ دست دو سقوط می کرد اما با برد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین کرمانشاه با برد پر گل از لیگ دسته یک خداحافظی کرد

شاهین کرمانشاه با برد پر گل از لیگ دسته یک خداحافظی کرد