مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 02:502021-05-07سياسي

جوکار: فضای انتخابات به نفع جریان انقلابی خواهد بود


رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن در تلاش است در فضای انتخاباتی موجود با تکیه بر وضعیت معیشتی جامعه مردم را از صندوق رای ناامید کند اما در روزهای آینده این فضای انتخاباتی تغییرات اساسی خواهد کرد.

- رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن در تلاش است در فضای انتخاباتی موجود با تکیه بر وضعیت معیشتی جامعه مردم را از صندوق رای ناامید کند اما در روزهای آینده این فضای انتخاباتی تغییرات اساسی خواهد کرد.

محمد صالح جوکار در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از فضای انتخاباتی کشور، بیان کرد: مانند دوره های قبل شاهد یک سری اقدامات و عملیات روانی از سوی کشورهای دیگر به منظور القای ناامیدی و مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اما اتفاقی که در این دوره رخ داده این است که بحث معیشت و وضعیت اقتصادی مردم به دنبال سوء مدیریت از یک سو و تحریم های ظالمانه از سوی دیگر منجر به ابزاری برای سوءاستفاده دشمنان به منظور ایجاد فاصله بین مردم و نظام شده است.

ما هرچه جلوتر رفته و به تاریخ برگزاری انتخابات نزدیک تر شویم این فضا تغییرات اساسی خواهد کرد که بنظر می رسد به نفع جریان انقلابی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: فضای انتخابات به نفع جریان انقلابی خواهد بود

جوکار: فضای انتخابات به نفع جریان انقلابی خواهد بود