مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-07دانش

100 درصد دانشگاه ها زیرساخت های آموزش مجازی را دارند/ ضریب تقلب کاهش یافت


رییس کارگروه آموزش های الکترونیکی وزارت علوم اعلام کرد: برای مهر ماه سال 1400، صد درصد دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم، زیرساخت های لازم را برای ارائه آموزش الکترونیکی دروس نظری دارند.

- درباره زیرساخت های آموزش الکترونیکی دانشگاه ها گفت: بر پایه آمار دریافتی از مجموع مراکز آموزش عالی ارایه دهنده آموزش الکترونیکی، 100 درصد دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم، زیرساخت های لازم را برای ارائه آموزش های الکترونیکی دروس نظری دارند.

وی با بیان اینکه همچنین تمام دانشگاه ها امکان برگزاری امتحانات را دارند افزود: درباره دروس عملی نیز بیش از 80 درصد دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم به نحوی این دروس را ارائه داده اند.

رییس کارگروه آموزش های الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره افزایش ضریب ایمنی امتحانات در نرم افزارها برای کاهش تقلب در نیمسال جاری گفت: با توجه به تجربه ای که از نیمسال تحصیلی قبل آموخته شده است ضریب تقلب کاهش یافته و فرهنگ دانشجویان برای برگزاری امتحانات بهتر شده است.

صفوی با بیان این نکته که همچنان نیازمند آموزش و تمرین بیشتر برای همه مدیران، استادان و دانشجویان هستیم افزود: درباره دروس عملی و برگزاری آزمون ها نیز ابزارها و بسترهای کامل تری توسط متخصصان و دانشگاه های مختلف در حال توسعه است که به تدریج در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد دانشگاه ها زیرساخت های آموزش مجازی را دارند/ ضریب تقلب کاهش یافت

100 درصد دانشگاه ها زیرساخت های آموزش مجازی را دارند/ ضریب تقلب کاهش یافت