مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-07سياسي

دیوارنویسی در انتخابات شوراهای شهر کرمانشاه جرم است


دیوارنویسی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان جرم است.

- اظهار کرد: مرحله بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در استان کرمانشاه در هیأت نظارت این استان به اتمام نرسیده است.

وی افزود: بنابراین یک صد و 50 داوطلب انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه که تأیید صلاحیت شدند، قانونا حق تبلیغات در فضای مجازی و غیرمجازی با عنوان نامزد انتخاباتی را ندارند.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه زمان قانونی تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهرها آغاز نشده است، گفت: نامه ای به دادستانی کرمانشاه ارسال شده تا با خاطیان این امر که نسبت به توزیع پوستر و یا تبلیغ در فضای مجازی اقدام کرده اند، برخورد و از طریق قاضی تخلفات تذکر داده شود.

وی با بیان اینکه دیوارنویسی در انتخابات شورای اسلامی شهرها جرم بوده و دادستانی کرمانشاه با مجرمین برخورد شدید خواهد کرد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده دیوارنویسی انتخاباتی می توانند به فرمانداری مراجعه کنند، دستگاه قضایی با اینگونه جرایم قطعاً برخورد خواهد کرد.

رنجبر با بیان اینکه تاکنون 68 داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهرهای هلشی، کوزران، قلعه بیلوار و ماهیدشت تأیید صلاحیت شده اند، افزود: هیأت نظارت استان کرمانشاه پس از اتمام مدت 10 روزه بررسی صلاحیت افراد رد صلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوارنویسی در انتخابات شوراهای شهر کرمانشاه جرم است

دیوارنویسی در انتخابات شوراهای شهر کرمانشاه جرم است