مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 02:252021-05-07سياسي

موافقت با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لار و فسا


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از ایجاد دو منطقه ویژه اقتصادی لار و فسا با مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از ایجاد دو منطقه ویژه اقتصادی لار و فسا با مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

خادم حمزه با تاکید بر نقش مناطق ویژه اقتصادی در توسعه اقتصادی استان، افزود: ایجاد مناطق ویژه اقتصادی لار و فسا از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 1387 هستند که منطقه ویژه اقتصادی لار در دو مقطع زمانی سال های 1392 و 1396 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید اما موضوع در هر دو مقطع در پی ایرادات شورای نگهبان به لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد و 13 منطقه ویژه اقتصادی، مختومه باقی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، خادم حمزه ادامه داد: این لایحه در سال های 97 و 98 در مجلس شورای اسلامی چند مرتبه مطرح و تصویب شد که در هر مرتبه شورای نگهبان آن را رد کرده بود و نهایتاً در اردیبهشت 1399 موضوع به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به نقش و جایگاه این مناطق و تاکید استاندار فارس، موضوع به طور مستمر از سوی استانداری مورد پیگیری قرار گرفت که منجر به حضور تیم کارشناسی کمیسیون اقتصاد کلان، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده شورای عالی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لار و فسا

موافقت با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لار و فسا