مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 02:102021-05-07اجتماعي

سیل و تگرگ آذربایجان شرقی را فرا گرفت


بارش باران شدید و تگرگ در مناطق مختلف آذربایجان شرقی در چهل و هشتمین روز از بهار، به ویژه کلان شهر تبریز، از عصر امروز جمعه موجب آبگرفتگی خیابان ها و معابر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، بارش باران همراه با تگرگ، برخی از خیابان های تبریز را مسدود کرد و موجب فرو رفتن برخی از خودروها در سیلاب و گل و لای شد.

بارش باران موجب شد که ارتفاع آب جمع شده در زیرگذر میدان فهمیده تبریز به بیش از یک متر برسد و خودروها در آن گیر بیفتند؛ این اتفاق بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و تصاویر آن بین کاربران دست به دست شد.

مناطقی از تبریز از قبیل باغمیشه و مناطق پیرامونی ائل گلی نیز عصر امروز شاهد بارش تگرگ بود؛ بارش تگرگ به اندازه ای بود که تا ساعتی بعد نیز بر روی زمین باقی ماند.

جمع شدن حجم انبوهی از آب در زیرگذر میدان بزرگ فهمیده تبریز، علاوه بر نیروهای شهرداری، نیروهای آتش نشانی و هلال احمر را وارد میدان کرد.

بارش شدید باران، امروز معابر ملکان را هم زیر آب برد و در شهر سیلاب به راه انداخت و در بخش مهربان سراب هم تگرگ به محصولات کشاورزان خسارت زد.

هریسی ها هم شاهد بارش شدید باران و تگرگ و سیلاب بودند.

کارشناسان اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی درباره بارش شدید باران و تگرگ و سیلابی شدن معابر در مناطق مختلف استان تا 2 روز آینده هشدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل و تگرگ آذربایجان شرقی را فرا گرفت

سیل و تگرگ آذربایجان شرقی را فرا گرفت