مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 02:052021-05-07بين الملل

سازمان ملل، اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس را جنایات جنگی خواند


سازمان ملل ضمن درخواست از رژیم صهیونیستی برای توقف فوری عملیات تخلیه فلسطینیان از قدس شرقی گفت که این اقدامات می تواند به عنوان یک جنایت جنگی قلمداد شود.

- سازمان ملل، اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس را "جنایات جنگی" خواند سازمان ملل ضمن درخواست از رژیم صهیونیستی برای توقف فوری عملیات تخلیه فلسطینیان از قدس شرقی گفت که این اقدامات می تواند به عنوان یک "جنایت جنگی" قلمداد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رابرت کولویل، کمیسر حقوق بشر سازمان ملل گفت که دستور تخلیه، در صورت صدور و اجرا، نقض تعهدات اسراییل در قوانین بین المللی است.

کولویل در یک کنفرانس مطبوعاتی از ژنو در مورد تهدید اخراج اجباری 8 خانواده فلسطینی در محله شیخ جراح در قدس شرقی گفت که انتقال یهودیان به سرزمین هایی که اشغال شده ، طبق قوانین بشردوستانه بین المللی ممنوع است و این می تواند یک جنایت جنگی تلقی شود.

کولویل خواستار توقف فوری عملیات تخلیه منازل فلسطینیان شد و افزود: با توجه به صحنه های نگران کننده شیخ جراح طی روزهای گذشته ، ما می خواهیم تأکید کنیم که بیت المقدس شرقی همچنان بخشی از خاک فلسطین اشغالی است و قوانین بشردوستانه بین المللی در مورد آن اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل، اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس را جنایات جنگی خواند

سازمان ملل، اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس را جنایات جنگی خواند