مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 21:552021-05-07بين الملل

یورش نظامیان رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی/178 فلسطینی زخمی شدند


نظامیان اسراییلی با ورود گسترده فلسطینیان به مسجد الاقصی، تمام ورودی های این مسجد را مسدود و به طرز وحشیانه ای با نمازگزاران قدس برخورد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شبکه المیادین لبنان به نقل از خبرنگار خود در فلسطین اشغالی گزارش داد که شهرک نشینان صهیونیست بار دیگر تحت حمایت امنیتی نظامیان اسراییلی به سمت محله شیخ جراح یورش بردند.

ساعاتی پس از این یورش، رسانه های فلسطینی از برجای ماندن چندین مجروح در پی حمله نظامیان رژیم اشغالگر به سوی نمازگزاران فلسطینی در مسجد مبارک الاقصی خبر دادند.

خبرنگار المیادین همچنین درباره وضعیت قدس اشغالی در روز جهانی قدس خبر داد که نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی با سر دادن شعار از مناره های این مسجد مبارک خواستار حضور گسترده شهروندان فلسطینی در حیاط الاقصی شدند.

با این حال گزارش ها حاکی از آن است که نظامیان اسراییلی با هجوم گسترده فلسطینیان به سوی الاقصی تمامی ورودی های این مسجد را مسدود کرده و به طرز وحشیانه ای با نمازگزاران قدس برخورد کردند تا جایی که چندین تن زخمی شده اند.

طبق نوشته رسانه های اراضی اشغالی تاکنون و در پی درگیری ها میان پلیس رژیم صهیونیستی با نمازگزاران مسلمان فلسطینی در قدس سه تن از نیروهای پلیس رژیم اشغالگر بشدت مجروح شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش نظامیان رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی/178 فلسطینی زخمی شدند

یورش نظامیان رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی/178 فلسطینی زخمی شدند