مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 20:302021-05-07بين الملل

سازمان ملل: اسراییل فورا تخلیه فلسطینیان از قدس شرقی را متوقف کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سازمان ملل متحد ضمن درخواست از رژیم صهیونیستی برای توقف فوری تخلیه فلسطینیان از قدس شرقی تاکید کرد این اقدامات اسراییل می تواند جنایت جنگی تلقی شود.

- سازمان ملل متحد ضمن درخواست از رژیم صهیونیستی برای توقف فوری تخلیه فلسطینیان از قدس شرقی تاکید کرد این اقدامات اسراییل می تواند جنایت جنگی تلقی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سازمان ملل متحد ضمن درخواست از رژیم صهیونیستی برای توقف فوری تخلیه فلسطینیان از قدس شرقی تاکید کرد این اقدامات اسراییل می تواند جنایت جنگی تلقی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم، رابرت کولفیل کمیسر حقوق بشر سازمان ملل گفت که اگر (در خصوص محله الشیخ جراح) دستور تخلیه صادر و اجرا شود، نقض تعهدات اسراییل قوانین بین المللی است.

او افزود: انتقال ساکنان غیرنظامی تحت سلطه اشغالگران به سایر اراضی اشغالی به موجب قانون بشردوستانه بین المللی ممنوع است و این ممکن است به عنوان یک جنایت جنگی شناخته شود.

کولفیل خواستار توقف فوری اجرای احکام تخلیه خانه های فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی شد و گفت: با توجه به صحنه های نگران کننده در الشیخ جراح طی روزهای گذشته، ما می خواهیم تأکید کنیم که بیت المقدس شرقی همچنان بخشی از سرزمین فلسطین است و قوانین بشردوستانه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: اسراییل فورا تخلیه فلسطینیان از قدس شرقی را متوقف کند

سازمان ملل: اسراییل فورا تخلیه فلسطینیان از قدس شرقی را متوقف کند