مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 19:352021-05-07ورزشي

نفت - آلومینیوم؛ جدال مرگ و زندگی برای آبادانی ها


نفت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم می رود و فولاد در یک بازی معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر با گل گهر دیدار می کند.

- ایسنا/خوزستان نفت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم می رود و فولاد در یک بازی معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر با گل گهر دیدار می کند.

هفته بیست و دوم لیگ برتر از امروز (شنبه) به مدت سه روز برگزار می شود که در روز نخست آن، نفت آبادان پذیرای آلومینیوم اراک است.

فولاد نیز امروز در دیداری معوقه از هفته هجدهم رو در روی گل گهر قرار می گیرد و نفت مسجدسلیمان بازی هفته بیست و دوم خود مقابل فولاد را در تاریخی دیگر برگزار می کند.

نفت آبادان - آلومینیوم آبادانی ها که 9 هفته متوالی نتوانسته اند بردی را در کارنامه خود ثبت کنند، در بازی امروز با آلومینیوم باید به برد برسند تا بتوانند از بحران خارج شوند و ادامه مسابقات را با فراغ بال بیشتر بازی کنند.

البته این هفته شاگردان پورموسوی میزبانی تیمی هستند که دچار تحول شده و در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول دارد و با 29 امتیاز در مکان پنجم قرار گرفته ست و این نشان می دهد نفت بازی آسانی ندارد.

البته مربی نفت آبادان عنوان کرده که این تیم روی کاغذ بازی های آسان تری نسبت به حریفان خود دارند و این قول را هم داده که نفتی ها از بحران خارج خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت - آلومینیوم؛ جدال مرگ و زندگی برای آبادانی ها

نفت - آلومینیوم؛ جدال مرگ و زندگی برای آبادانی ها