مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 18:552021-05-07سياسي

دشمن می گوید رأی ندهید، مردم برای رونق انتخابات قربانی می کنند!


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به پویش مردمی اکرام اظهارداشت: این پویش مردمی با هدف کمک به نیازمندان با ذبح 110 قربانی در این شهر باهدف سربلندی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری 1400 برگزار می شود.

- حجت الاسلام سیدحسین موسوی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: امام علی علیه السلام می فرماید: اگر مردم می دانستند در قربانی (چه آثار و برکاتی) است، قطعاً قرض کرده و قربانی می کردند.

وی افزود: از سوی دیگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 1400 دشمن جمهوری اسلامی از سلطنت طلب ها گرفته تا حامیان نظام سلطه، برخلاف آن که در سال 96 مردم را به حضور در انتخابات و رأی دادن به یک کاندیدای خاص دعوت می کردند تا از ضعف مدیریتی او ناکارآمدی نظام را حاصل کنند، امسال به عدم مشارکت دعوت می کنند و برخی هم تحت تأثیر رسانه های غربی و عربی حامی این پویش ها شده اند.

  نذر قربانی برای سربلندی مردم در انتخابات موسوی گفت: در این راستا گروه های مردمی شهرستان اسلامشهر اعم از مساجد، هیأت های مذهبی، خیریه ها، کانون های فرهنگی و قرآنی و .

به منظور ارائه کمک های مؤمنانه به نیازمندان براساس سفارش مقام معظم رهبری، به یاد حاج قاسم سلیمانی و برای سلامتی امام زمان (عج)، رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می گوید رأی ندهید، مردم برای رونق انتخابات قربانی می کنند!

دشمن می گوید رأی ندهید، مردم برای رونق انتخابات قربانی می کنند!