مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 18:302021-05-07ورزشي

جریمه و تعهد 9 باشگاه سوپرلیگی به یوفا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سه هفته قبل 12 باشگاه بزرگ اروپایی شامل رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس، منچستریونایتد، آرسنال، چلسی، - 9 باشگاه از جمع 12 باشگاه تشکیل دهنده سوپرلیگ اروپا به یوفا متعهد شدند که به حضور در رقابت های این نهاد ادامه خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سه هفته قبل 12 باشگاه بزرگ اروپایی شامل رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس، منچستریونایتد، آرسنال، چلسی، تاتنهام، لیورپول، منچسترسیتی، اینتر، میلان و اتلتیکو مادرید تشکیل سوپرلیگ اروپا را اعلام کردند اما تنها 48 ساعت بعد به دلیل اعتراض های شدید جهانی، 10 باشگاه به جز رئال و بارسا از این رقابت ها کناره گیری کردند.

اکنون هم 9 باشگاه به جز بارسا، رئال و یوونتوس، متعهد شدند که 5 درصد از درآمدشان در رقابت های یک فصل اروپا را به عنوان جریمه به یوفا بپردازند و در مجموع هم 15 میلیون یورو به رقابت های رده های پایه کمک کنند.

همچنین این 9 باشگاه پذیرفتند که در صورت اقدام دوباره برای تشکیل رقابت هایی خارج از اتحادیه فوتبال اروپا، هر یک 100 میلیون یورو جریمه بپردازند و همین طور 50 میلیون یورو نیز به دلیل زیر پا گذاشتن تعهدشان به یوفا.

در بخشی از این تعهد، این باشگاه به دلیل شرکت در این پروژه عذرخواهی کردند و پذیرفتند که بار دیگر به اتحادیه باشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه و تعهد 9 باشگاه سوپرلیگی به یوفا

جریمه و تعهد 9 باشگاه سوپرلیگی به یوفا