مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 18:202021-05-07بين الملل

پیام مبارزان بین المللی؛ قدس پایتخت فلسطین است و خار چشم امپریالیسم می ماند


شماری از شخصیت های بین المللی در پیام هایی در حمایت از قدس، قدس را پایتخت ابدی فلسطین و خار چشم امپریالیسم و نازپرورده صهیونیستش برشمردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبین الملل خبرگزاری فارس، به مناسبت روز جهانی قدس و با هدف حمایت از فلسطین، شماری از کسانی که شبکه خبری المیادین آنان را مبارزان بین المللی قدس نامید، در حمایت از فلسطین با این شبکه گفت وگو کردند.

شبکه المیادین در چارچوب ویژه برنامه های خود برای روز جهانی قدس با چند چهره مشهور و سرشناس از پنج قاره جهان در این خصوص گفت وگو کرد و این شخصیت ها در موضعی مشترک، تأکید کردند که شهر قدس، پایتخت ابدی فلسطین خواهد بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، مبارزان مذکور، آلیدا گوارا مارچ، دختر چه گوارا از کوبا، زینب دختر شهید سردار قاسم سلیمانی از ایران، توشار گاندی نوه زاده ماهاتما گاندی از هند، گراسیلا رامیرز کروز، مبارز آرژانتینی و هماهنگ کننده کمیته بین المللی صلح، عدالت و کرامت ملتها، الکساندر دوگین متفکر و نظریه پرداز روسی هستند.

  الکساندر دوگین (روسیه): من می خواهم در روز قدس درباره ) برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسراییل را بشدت محکوم می کنم.

بنابراین ما بلافاصله  با آزادسازی قدس پیروز خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مبارزان بین المللی؛ قدس پایتخت فلسطین است و خار چشم امپریالیسم می ماند

پیام مبارزان بین المللی؛ قدس پایتخت فلسطین است و خار چشم امپریالیسم می ماند