مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 17:402021-05-07ورزشي

مسی-سوارز؛ ملاقات دوستان در نبرد قهرمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیونل مسی و لوییس سوارز که بیرون از زمین فوتبال دوستان نزدیک یکدیگر هستند، از زمانی که سوارز در تابستان گذشته نوکمپ را به مقصد اتلتیکو ترک کرد، - دیدار روز شنبه بارسلونا و اتلتیکو مادرید صحنه دیدار مجدد لیونل مسی، کاپیتان بارسا، و لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای اتلتیکو، خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، لیونل مسی و لوییس سوارز که بیرون از زمین فوتبال دوستان نزدیک یکدیگر هستند، از زمانی که سوارز در تابستان گذشته نوکمپ را به مقصد اتلتیکو ترک کرد، دیگر با یکدیگر مواجه نشده اند.

این دو ستاره اهل امریکای جنوبی درشش سالی که در بارسا با یکدیگر هم بازی بودند، روی هم رفته در به ثمر رسیدن 478 گل برای بلوگرنا نقش داشتند.

هیچ فوتبالیستی در جهان وجود ندارد که بیشتر از لوییس سوارز به لیونل مسی پاس گل داده باشد.

ستاره اروگوئه ای در شش سالی که در بارسلونا گذراند، از همان نخستین بازی که در کنار مسی پا به زمین گذاشت رابطه ای فوق العاده با کاپیتان کاپیتان آرژانتینی بلوگرانا بر قرار کرد و در آن مدت 47 پاس گل به شماره 10 کاتالان ها داد.

در همین حال مسی نیز در آن سال ها 39 پاس گل به سوارز داد و این زوج در مجموع رد به ثمر رسیدن 478 گل در طول حضور مشترک خود در نیوکمپ نقش داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسی-سوارز؛ ملاقات دوستان در نبرد قهرمانی

مسی-سوارز؛ ملاقات دوستان در نبرد قهرمانی