مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 17:052021-05-07ورزشي

تغییر نام و فعالیت فدراسیون اسکی


در راستای توسعه ورزش های زمستانی در ایران و با موافقت وزارت ورزش و جوانان از این پس فدراسیون اسکی با نام «فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی» فعالیت خود را دنبال می کند.

- در راستای توسعه ورزش های زمستانی در ایران و با موافقت وزارت ورزش و جوانان از این پس فدراسیون اسکی با نام فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی فعالیت خود را دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، در دیدار رییس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی اظهار کرد: در راستای توسعه رشته های زمستانی، وزارت ورزش و جوانان با تغییر نام فدراسیون اسکی به فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی موافقت کرده و خروجی این تغییر نام باید گسترش رشته هایی باشد که فعالیتی در ایران نداشتند یا کم توسعه بودند.

علی نژاد با اشاره به این که کشور ایران به لحاظ جغرافیایی نسبت به کشورهای منطقه شرایط و امکانات طبیعی مناسب تری دارد، خاطرنشان کرد: باید از این فرصت خدادادی بهره بیشتری ببریم و گستره جمعیتی اسکی و ورزش های زمستانی را توسعه دهیم و این نگاه که اسکی یک ورزش انحصاری است، باید اصلاح شود و تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نام و فعالیت فدراسیون اسکی

تغییر نام و فعالیت فدراسیون اسکی