مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 17:002021-05-07ورزشي

معادلات پیچیده قهرمانی لیگ فوتسال برای گیتی پسند


در قالب هفته نهم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان مقابل سن ایچ ساوه به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رقابت های لیگ برتر فوتسال در هفته نهم از مرحله دوم شب گذشته پیگیری شد که در یکی از بازی ها تیم گیتی پسند اصفهان میهمان سن ایچ ساوه صدرنشین بود؛ این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر 3 به سود گیتی پسند به پایان رسید.

گیتی پسند که در هفته گذشته برابر تیم فرش آرا مشهد شکست خورده بود، برای ماندن در کورس قهرمانی به هر 3 امتیاز این بازی نیاز داشت، در غیر این صورت تقریباً دیگر امیدی برای قهرمانی نمی ماند؛ در سمت دیگر نیز سن ایچ با تساوی ارزشمندی که مقابل مس به دست آورده بود با 17 امتیاز در صدر جدول قرار داشت و هر دو تیم برای حفظ موقعیت خود با تمام قوا وارد میدان شدند.

در نیمه اول تیم میزبان موفق تر عمل کرد و توانست با دو گل رضا سپندار و پژمان بهادیوند پیروز از میدان خارج شود؛ در همین نیمه علی اصغر حسن زاده توانست یکی از گل های خورده گیتی پسند را جبران کنند و نیمه اول با نتیجه 2 بر 1 به سود سن ایچ به پایان رسید.

نیمه دوم هردو تیم با تمام توان وارد شدند، سن ایچ برای حفظ نتیجه و گیتی پسند برای جبران، ابتدا گیتی پسند توانست با گل مسعود یوسف بازی را به تساوی بکشاند ولی چند دقیقه بعد پژمان بهاوند گل دوم خود در این باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادلات پیچیده قهرمانی لیگ فوتسال برای گیتی پسند

معادلات پیچیده قهرمانی لیگ فوتسال برای گیتی پسند