مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 16:402021-05-07پزشكي

وزارت بهداشت: نیروی انتظامی در تعطیلات عید فطر اجازه سفر نخواهد داد


معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، گفت: طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، انجام هرگونه سفر از روز سه شنبه 21 تا شنبه 25 اردیبهشت ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، محسن فرهادی درباره محدودیت های کرونایی در عید فطر گفت: طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، انجام هرگونه سفر از روز سه شنبه 21 تا شنبه 25 اردیبهشت ممنوع است.

فرهادی گفت: وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه های مرتبط باید در این روزها برای فروش بلیط های هواپیمایی که توسط شرکت ها فروخته شده است تهمیداتی بیاندیشند، همچنین برای سفرهای زمینی با قطار، مترو و ماشین های شخصی تصمیماتی نظیر مسدود کردن راه ها از همان روز سه شنبه از ساعت 2 بعدازظهر تا روز شنبه اتخاذ شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: به نوعی تردد قرنطینه ای در استان ها اعمال شده است، همچنین افراد جامعه توجه داشته باشند که این محدودیت ها و عدم ترددها در جهت جلوگیری از گسترش این ویروس جهش یافته جدید است.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اظهار کرد: محدودیت در سفرها شامل تمامی استان های کشور می شود و هیچگونه ارتباطی با رنگ بندی ها ندارد .

وی افزود: نیروی انتظامی در این ایام مکلف شده است، تمامی مسیرها را مسدود کرده و با برنامه های از پیش تعیین شده خود با متخلفان به هر دو روش جریمه و ممانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت: نیروی انتظامی در تعطیلات عید فطر اجازه سفر نخواهد داد

وزارت بهداشت: نیروی انتظامی در تعطیلات عید فطر اجازه سفر نخواهد داد