مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 16:052021-05-07سياسي

انتفاضه راه حل است؛ سال ها مذاکره به آزادی فلسطین منجر نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، زینب سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی در گفتگو با شبکه خبری المیادین لبنان به مناسبت روز قدس گفت، - دختر سردار شهید قاسم سلیمانی با بیان اینکه اگر مذاکره جواب می داد، تا الان فلسطین آزاد شده بود، تأکید کرد، تنها راهکار آزادی فلسطین، انتفاضه و حمایت دیگر کشورهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، زینب سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی در گفتگو با شبکه خبری المیادین لبنان به مناسبت روز قدس گفت، اگر راه مذاکره برای فلسطین جواب می داد، اکنون فلسطین آزاد شده بود.

سلیمانی در خصوص اهمیت مسئله فلسطین گفت، از نظر بنده، فلسطین امروز به دغدغه مهم و پراهمیتی برای تمام مسلمین جهان و افق اسلامی تبدیل شده.

اهمیت آن.

فقط به این دلیل نیست که آمدند و خانه مسلمین را غصب کردند.

آن ها خواستند که از خانه مسلمین بر علیه سایر مسلمین جهان استفاده بکنند که این قطعا اتفاقی نیست که ما مسلمانان جهان بخواهیم در مقابلش ساکت بمانیم و بی اعتنا باشیم .

زینب سلیمانی گفت: ما در ماه مبارک رمضان شاهد اتفاقات بی نظیری در موضوع استقامت مردم فلسطین در برابر ظلمی هستیم که در قبال این مردم در حال رخ دادن هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتفاضه راه حل است؛ سال ها مذاکره به آزادی فلسطین منجر نشد

انتفاضه راه حل است؛ سال ها مذاکره به آزادی فلسطین منجر نشد