مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 15:302021-05-07بين الملل

لاوروف: غرب اصول دموکراسی را زیر پا گذاشته است


وزیر امور خارجه روسیه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد تصریح کرد کشور های غربی با زیر پا گذاشتن موازین دموکراسی به دنبال تحمیل خواسته های خود به کشور های دیگر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سرگیی لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه تصریح کرد کشور های غربی با زیر پا گذاشتن اصول دموکراسی به دنبال تحمیل تمامیت خواهی به کشور های دیگر در مسائل جهانی هستند.

طبق گزارش خبرگزاری ایتارتاس، لاوروف که جمعه در نشست مجازی شورای امنیت سازمان ملل متحد حضور داشت گفت کشور های غربی به منظور تحمیل مواضع خود به دیگران، در حال تحمیل تمامیت خواهی به روابط میان کشور ها هستند.

رییس دستگاه دیپلماسی روسیه خاطرنشان کرد: سیاستمداران غربی بی پرده می گویند که هدف کلیدی سیاست جهانی مقابله با تلاش های روسیه و چین جهت تغییر دادن نظم قانون محور است.

وی اضافه کرد: چنین اظهاراتی بعد از نشست وزیران خارجه گروه هفت در لندن مطرح شده است.

این چیزی غیر از دوگانه گویی نیست.

غرب دیگر اهمیتی برای قوانین بین المللی قائل نیست و اکنون اصرار دارد که همه از قوانین آن ها و نظم برآمده از این قوانین اطاعت کنند.

وزیر امور خارجه روسیه در ادامه اظهاراتش، این اقدامات کشور های غربی را غیرقابل قبول خواند و آن را در راستای تلاش برای تحمیل تمامیت خواهی به مسائل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: غرب اصول دموکراسی را زیر پا گذاشته است

لاوروف: غرب اصول دموکراسی را زیر پا گذاشته است