مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 14:402021-05-07سياسي

تشکیل دولت بدون ملت در سرزمین های اشغالی این رژیم را به زوال خواهد رساند


تشکیل دولت بدون ملت در سرزمین های اشغالی توسط رژیم صهیونیستی با وجود کشتار فلسطینی ها طبق آمار جمعیت و ضریب رشد، مردم فلسطین خود به خود رژیم صهیونیستی را به زوال خواهد رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی خضریان، نماینده مردم تهران در ی ها خود به خود رژیم صهیونیستی را به زوال خواهد رساند.

متن کامل یادداشت نماینده تهران در مجلس به شرح زیر است: اینکه ⁧‫رهبر انقلاب‬⁩ قاطعانه از آغاز حرکت نزولی و رو به زوال رژیم صهیونیستی سخن می گوید که وقفه نیز نخواهد داشت؛ جدای از ⁧‫وعده صادق‬⁩ قرآن که می فرماید: وَ لِیُمَحِّصَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَ یَمْحَقَ الْکافِرِینَ ، دارای زمینه های اجتماعی قابل فهم و ارزیابی در علوم انسانی است.

‏یکی از اصلی ترین معضلات اجتماعی رژیم صهیونیستی با تشکیل یک ⁧‫دولت بدون ملت‬⁩ در سرزمین ⁧‫فلسطین‬⁩، مسیٔله ⁧‫جمعیت‬⁩ است که همچنان با وجود مهاجرت یهودیان و کشتار فلسطینیان،  ‏نگاهی به اعداد و ارقام جمعیت، این واقعیت را محسوس تر می کند.

طبق گزارش مرکز آمار رژیم صهیونیستی در سال 2017 جمعیت سرزمین های اشغالی (بدون کرانه ی باختری و نوار غزه) حدود 8میلیون نفر بوده است که از این تعداد حدود 2میلیون نفر فلسطینی و 6میلیون نفر یهودی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دولت بدون ملت در سرزمین های اشغالی این رژیم را به زوال خواهد رساند

تشکیل دولت بدون ملت در سرزمین های اشغالی این رژیم را به زوال خواهد رساند