مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-05-07سياسي

شورای نگهبان در مصوبه اخیر مبتنی بر سیاست های کلی ابلاغی عمل کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گویی درباره مصوبه اخیر شورای نگهبان برای شرایط نامزد های انتخابات ریاست جمهوری گفت نسبت به نحوه نظارت شورای نگهبان بر انتخابات اگرچه طبق قانون اساسی نظارت .

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از نظر قانونی و حقوقی با توجه به اینکه در سیاست های کلی انتخابات، ضوابط تشخیص رجل سیاسی به شورای نگهبان محول شده، بنابر این شورا هم در مصوبه اخیر مبتنی بر سیاست های کلی ابلاغی عمل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گویی درباره مصوبه اخیر شورای نگهبان برای شرایط نامزد های انتخابات ریاست جمهوری گفت نسبت به نحوه نظارت شورای نگهبان بر انتخابات اگرچه طبق قانون اساسی نظارت بر انتخابات رییس جمهوری و مجلس با شورای نگهبان هست، اما چگونگی اعمال نظارت در قانون معین شده و مجلس تصویب کرده و در عرف حقوقی و قانون اساسی ما این یک امر پذیرفته شده است.

وی در بخش دیگری از این گفتگو که با پایگاه اطلاع رسانی جماران انجام داده است، در ادامه افزود: وقتی سیاست های کلی انتخابات در مجمع تشخیص مصلحت نظام بحث می شد، بندی در آنجا پیش بینی شد که ضوابط مربوط به تشخیص رجل سیاسی مذهبی و مدیر و مدب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان در مصوبه اخیر مبتنی بر سیاست های کلی ابلاغی عمل کرده است

شورای نگهبان در مصوبه اخیر مبتنی بر سیاست های کلی ابلاغی عمل کرده است